5 Soluții pentru o digestie ușoară

Crăciunul și Revelionul au trecut și mulți dintre noi ne-am ales cu o digestie îngreunată și câteva kilograme în plus.
Ce putem face pentru a reveni la ” setările din fabrică”? Pe lângă mișcare și evitarea alimentelor grele (cum sunt carnea și băuturile carbogazoase) alegem să consumăm alimente care ajută la digestie.
Am făcut un top cu 5 produse pe care ar fi bine să le avem în casă și să le folosim la nevoie.
1. Ceaiul de mentă. Mentolul – principalul ingredient activ al mentei – are un efect antispasmodic ce relaxeaza muschii stomacali si imbunatateste fluxul biliar.
2. Probioticele se regăsesc în iaurt, sucuri și băuturi din soia, lapte fermentat și nefermentat, lapte bătut, brânzeturi ușoare, chefir, varză, murături și ciocolată neagră.
3. Ceaiul de ghimbir. Acesta reduce balonarea și flatulența, calmează simptomele indigestiei.
4. Ananasul proaspăt este recomandat spre consum după mesele copioase, bogate în carne, deoarece deblochează conglomeratele alimentare din stomac şi înlătură durerile digestive.
5. Legumele. Roşiile, broccoli sau spanacul sunt legumele cele mai bogate în fibre. Şi supele de legume sunt foarte bune pentru o digestie uşoară. Aşadar, includeți-le în alimentaţia zilnică.
Sperăm să vă fie se folos aceste informații și să le utilizați când aveți nevoie. Fiți moderați în tot ce veți consuma pentru o stare de bine a întregului organism.
Să aveți un an prosper și să prețuiți sănătatea fiindcă e cea mai de preț comoară!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Top

Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close