Blajul continuă modernizarea administrației publice

Municipiul Blaj, în calitate de beneficiar implementează pe o perioadă de 26 de luni, începând cu 08.02.2019, proiectul Municipiul Blaj- administraţie publică eficientă- etapa a II-a, cod MySmis 126520
Obiectivul general / scopul proiectului este simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite pentru cetațeni de către administrația publică locală a Municipiului Blaj. Proiectul îşi propune obținerea următoarelor rezultate: proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetățeni, cunoștințe și abilități ale personalului din autoritățile și instituțiile publice locale îmbunătățite.
Valoarea totală a proiectului este de 2.624.758,31 lei din care valoarea cofinanţării UE – 2.231.044,55 lei.

Informaţii detaliate legate de proiect se pot obţine pe site-ul www.primariablaj.ro  sau la sediul Primăriei Municipiului Blaj, Piața 1848, nr. 16, tel. 0258-711.111

Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional  Capacitate Administrativă 2014-2020
Top

Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close